Tubi1 İyi geceler hanımlar Benim iki kaybım var corasprin başladık. Sizin Hangi genlerinizde pıhtılaşma çıktı ve kullandınız ?
Gofretsmom Tubi1 benim bebeğe giden damarlarımda sorun vardı bebeği besleyemiyordum o yüzden kullandım
Berrakk39999 Tubi1 mhtfra1298c diye bir gendi sanırım heterezigot aslında önemli bir gen değil dedi doktorum ama bi kaybım oldugu için tedbiren başlattı
Aydnkynk Tubi1 hiç kaybım yok ama kanım fazla olduğu için hem iğne hem hap olarak kan sulandırıcı kullandım
1tosbikannesi Tubi1 pai ve faktör 5 te heterozigot 100 mg coraspinle birlikte enox iğne kullanıyorum 🌸