Hajskdkd 34+0 dan herkese selamlar. Bebiş doğdu butonu geldi🥳 Zamanında ve sağlıkla gelsinler. 34. Haftada sizin bebişlerin kilosu nasıldı hanımlar 🥲
myangelson Hajskdkd evet yaa buton geldi bende 34+1 oldum 🙈 yarın muayenemiz var bakalım kaç kilo oldu küçük bey 🤭 en son 31+1 de gitmiştim 🌸
yeni_anne2 Hajskdkd kızlarr bende 35+2oldum buton geçen hafta geldi sürekli elim çarpar basarım diye korkuyorum 🤣😅
mrvcermeli Hajskdkd 35+1 olduk bizde evet bende de çıktı ayy çok heyecanlıyım 2022den beri kullaniyorum belki daha yeni fark ettim 1 hafta önce felan :))