Tqce Merhaba arkadaslar ikiz bebeklerim olucak 30 haftalık oldular üç gün önce nst de sancım çıktı acil hastaneye gttm 3 gün yattım sancılarım dindi evdeyim artık ama dünden beri sümüksü şeffaf bazen beyaz bir akıntı oluyor korkuyorum normalmi 1 cm açılma varmıs zaten
hohomoromu Tqce Canım ikizler zaten genel de erken doğuyor inşallah zamanında doğarlar saglıklı dogsunlarda büyürler sorun olmasn 🙌🙏
Tqce hohomoromu baya serum yedim ciger geliştirici iğne yaptılar 3 tane kadr Snra bebekler baya hareketlendi bende zamanında olmasını isterdm küveze grmesinler diye
hohomoromu Tqce Bir kaç hafta daha gecer insallah ne kadar bekleseler o kadar iyi tabii fazla iş yapıp hareket etme acılman daha fazla olmasın bol bol dinlen baska cocuğun yoksa yat 😒
Tqce hohomoromu baska cocugum yok bende doğumdan önce evleri temzlemk istiyordum ama yapamıyorum yemk haric kalkmıyorum öyle