Şu an için bir problem olabileceğini düşünmüyorum ama doyuyor ve kilo alımı gayet iyi ise sayısını azaltarak ve emme süresini uzaltarak kesebilirsiniz gece beslenmesini de kesin zamanla alışacaktır bebeğiniz. Ama hamile olupts emzirme konusuna pek hakim değilim