pandapanda merhabalar çok geçmiş olsun durumunuz nedir nasıl oldunuz, bende 23 haftalığım kasıklarımdam böbreğime hatta bacağıma ağrı oldu kontrolüm vardı Allahtan böbrek genişlemesi dedi bol su iç ve o tarafa yatma dedi ve monurol şase içmemi istedi enfeksiyon olmasın diye geçiyormu bu sizin nasıl oldu durumunuz?