Kesinlikle gitme canım tamamen para tuzağı ben hastanenin Google yorumlarına da yazdım özellikle Azeri yasemen h. İsimli bir doktor var kilondan boyuna kadar herseyinle alay ediyo beni randevu saatimden sonra yarım saat bekletti ve sadece 6 dk muayene etti saçma sapan bir hastane şikayet edince de ücretsiz muayene paketi hediye etmek istediler kesinle tavsiye etmiyorum duru tıp polikliniğindeki Ayşe Behiye Hoca çok daha iyi