aylaamomm Evet o batma bana da oluyor. Daha çok zonklama gibi hatta benim. Doktor bir önceki kontrolde normal demişti. Çok ileri seviyede ya da uzun süreli olmadıkça. Uzun süreli ve sıklıkla olursa bildirmemi iletmişti hatta. Neyseki kısa anlık oluyor. Birde genelde mutfakta iş yaparken ya da sabit ayakta iş yaparken bizim kız sürekli sağda toplanıyor vuruyor,. 😅😅