aysegull01 Ysfansi 3 ay tuzlu eksi canım istedi 3. Aydan sonra hem tatlı hem tuzlu çekiyor oğlum olcak ablam 9 ay tuzlu ekşi yedi onunla oğlu oldu
ygmrtpclr Ysfansi ya bnm hic tutmamıştı boyle aşerme olayları. Ben oldum olası tatlıcıyımdır. Oglumda da full tatlı yerdim. Suan 31 haftalık hamileyim ekşiden oldum olası nefret ederim yiyemem asla kızım olucak nasipse hala tatlı hala tatlı 🥰
esraEb Ysfansi hep tuzlu ekşi acılı istedim. Tatlı o kadar sevmeme rağmen bi olsa da yesem demedim. Oğlışum oldu 🥰
Ysfansi Baharkle şükür öyle şeylerim pek fazla yok arada oluyor Benimde iştahım çok yok ve sadece tuzlu şeyler istiyorum 🥰