2E1P her kontrole gittiğimde bir dahaki kontrolün tarihini söyledi (15 gün sonra gel,3 hafta sonra gel vsvs) tarihi söylerken de şu test için geleceksin, ya da rutin kontrolümüz var gibisinden ne olacağını da önceden belirtiyor. İlk hamileliğimde de aynı doktordaydım sık sık mesaj atmadım bir kere mesaj attım onda da doğurdum zaten, şimdi ikincisine hamileyim aynı doktora gidiyorum iki kere soru sordum bişeyle alakalı dönüş yaptı. bazen tahlil sonuçlarıma bile bakıp whatsapptan söylüyor