Selinnnce hamileligin ilk zamanlarinda hormonlar birden yukselise gectigi icin tipki lohusaliktaki gibi depresyon olabiliyor. Esimden cok bosanma planlari yaptim ilk aylarda, acaba bebek dusse mi diye cok dusundum. Tamamen sacma sapan dusunceler. Planli gebelik olmasina ragmen bebegi tam olarak istedigime emin olamiyodum. Taa ki lekelenme yasayincaya kadar. Hastaneye gidene kadar allaha bebegi bize bagislamasi icin yalvardim aglayarak, megersem ne cok istiyormusum onu dedim. Sonra zaten hormonlara da vucut alisti, butun o kotu dusunceler yavas yavas gecmeye basladi. Kendinizi suclamayin, sadece bunun bir gecis donemi oldugunu ve yasadiklarinizin normal oldugunu kabullenin. Allah icinizi ferahlatsin insallah.