Doğuma giderken, sancıları hastanede göğüslerden, nefes çalışmaları vs yaparken eşim ve arkadaşım yanımda olsun isterim ama ilk gece eşim ve arkadaşımla birlikte annem veya eşimin annesi de yanımda kalsın isterim. En azından ben yürüyüş yaparken biri benimle ilgilenir, diğerleri bebeğimin yanında olur. Her ne kadar özel hastanede özel oda da olsa bebeğimi yalnız bırakmak istemem.