Bende 18.haftadan beri kardiyoloji takipliyim,şu an 35 haftadaki,2 kez bağlandı hem tansiyon ve halter bağlayıp eve geliyorsun 24 saat ölçüm yapiyor ertesi gidip çıkartıyorlar kardiyoloji uzmanı hemen sonuclara bakıyor, kadın doğum uzmanı görmesine gerek yok kardiyoloji takip ediyor hala tansiyon takibiyle 2 haftada bir görüşüyoruz