Yesmm21 Kikiriki kafana göre takıl zaten doktor gördüğümüz falan yok 😅 yani bugüne kadar randevu aldığım doktorumu hiç görmedim hep başkaları baktı
Ozlemmdnr Kikiriki saygın çolağa gidiyorum iyi doktor birde yaşam Kemal akpak çok övüyorlar daha önce post açılmıştı ordan görmüştüm ben
eilf150 Tuba123456___ doktoe orda olıyormu ya ben bı kere gıttım yoktu asıstanı vardı ıda cok gıcıktı
Seliiiiiiiiin Tuba123456___ bende hakan beye gidiyorum ve çok memnunum Çok nadir kendisinin olmadığı oluyor onda da serviste oluyormus zatrn
Seliiiiiiiiin Tuba123456___ Beyon ve kalple ilgili sıkıntılarımız vardı ama çok şükür gecti Heyete falan katılmıştık O şekilde tanıştık hakan hocayla Hala daha takip ediliyoruz
Seliiiiiiiiin Tuba123456___ sağ salim kucağımıza alalım inşallah Biz 21.haftqdan beri hakan hocayla ilerliyoruz Sj an 38 haftalik olduk
Tuba123456___ Seliiiiiiiiin bizde 9 haftada tanıştık. 18. Haframız doldu.serklajımıda hakan bey yaptı sukur
Tuba123456___ Seliiiiiiiiin serklajda serviste ysattım. Güzeldi. Yolunda giderse kendı calısrıfgım hastanede yaparım. Tabı onmlı olan saglıkları duruma göre
Tuba123456___ Seliiiiiiiiin sıkıntısız olsunda inş bana uzak evdede çocugum var hersey yolunda giderde ödemişte ysparım