Kızlar merhaba iki aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum ilk kutuda nolur nolmaz eşim yinede korunuyodu ama ikinci kutuda öyle bişey yapmadık sadece ilaca güvendim hep düzenli içerim sadece 10 dk falan geç olmuştur son ilişkiden 5 gün geçti kasıklarımda batma var ara ara hamilelikteb korkmuyorum ama ilaç iceneye devam edecek sonuçta bu durumu yaşayan oldumu acaba 🤔