Merhaba sevgili anne adaylari brn 38+4 haftadayim,dogumla ilgili bazi endiselerim var ama doktorum normal dogum tavsiye etdi.Ama ilk dogumum oldugu icin biraz korkuyorum kiz bebek bekliyorum,acaba bebegim iyi olucakmi ben iyi olucakmiyim diye hep dusunuyorum 17 sine koydu doktor dogumumu yani subat 17 sine kadar dogurursun dedi 🤲Dogum yapmis anne adaylari nasil oluyo sureç cokmu aci oluyo nolur bilgisi olan varsa yazsin lutfen simdiden tesekkurler💗