Btnnozmdr Güzel anneler bugün nst girdim sancım aralıkla çıktı serum verdıler Altan muayene yaptılar açılmam yoktu eve gönderdıler sızce tahmını doğum ne zaman olur kilomuz 2990 olduk
yeni_anne2 Btnnozmdr aynı haftadayız sizinle Doğum normal olucaksa bıŕ kaç haftaya kadar da sürebilir çünkü daha erken umarım sancılarınız devam etmez ve biraz daha içerde kalır minik kilosu gayet iyi bende cuma günü kontrolüm var benimde inşallah bu kilolara yakın olmuştur
civcivmomy Btnnozmdr ben de tam 36. Haftada geçen cumartesi girdim nstye 40’da sabitledi sancım (hiç bişey hissetmiyorum) doktorum bişey demedi.. son 2 gündür de belimde zonklama hissi (ara ara) kasıklarımda da bebek hareket ettikçe baskı var
Btnnozmdr civcivmomy bende aynı ama ben hisssetmıyorum açılma olsaydı yatış vereceklerdı bakalım ne zaman gelmek ısterse 🥹
civcivmomy Btnnozmdr sağlıkla geldin minikler, bu arada bebişlerim kilosu aynı doktorum fazla kilo aldırma normal doğum planlıyoruz dedi bakalım 37 de ne kadar olacak
Btnnozmdr civcivmomy inanirmısın bizede öyle dedı zaten doktorlar çok kilolu bebek istemıyoruz dedı hem bızım açımızdan hemde kendıleri açısından ben bu haftada bu kıloyu beklemıyordum son haftalarda hızlı kılo alıyorlar sağlıkla gelsınler
civcivmomy Btnnozmdr bir de bu saatten sonra istediği zaman gelebilir bizim için sakıncası yok dedi o yüzden olası bir durumda erken olmasına üzülmeyin gayet normalmiş ❤️
Btnnozmdr civcivmomy bakalım hayırlısı hayırlı doğumlarınız olsun inşallah sağlıkla alınn kucağınıza😍🥰
Sonnenfrau Çok sancı çıkmamis başlangıç bebeğin kilosu 2900 ama yanılma payı var tabiki siz sakinliğinizi koruyun stresli olmanız sancınizi artirir bebiş birazdaha dursun içeride Rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin. ,❤️