Busrat_ Anneler ilk beta değerim 454 çıktı ikiz olabilir diyorlar çevremeekiler değeri bu şekilde olan tecrübeli anneler bilenler var mı
Kikiriki Busrat_ adet gününüzdeki değer mi bu ve yumurtlama gününüz ne zamandı? Betayla ilgisi yok diyorlar genelde yumurtlamanız erken olduysa erken döllenme etkiler
Birmucize17 Busrat_ beta ikiz gebeliği göstermiyor benim önceki hamileliğimde 600 küsür çıkmıştı tekti.
Gzde4507 Busrat_ reglden günler önce gebelik testinde koyuydu iki çizgi. Tam refleks olmam gereken gün kan vermiştim sanırım 278 çıkmıştı.(daha erkende olabilir hatırlamıyorum) ikiz gebeyim şuan
Busrat_ Gzde4507 Allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin son adet tarihime göre 4 haftalık daha benimde haftaya gel dedi doktorum kese için