MiracAlpinveUmutunAnnesi Hayırlı aksamlar herkese ❤️ 38+5 haftalik oğlumla bizde bugun öglen mezun olduk biraz ağrım var oda çok normal şuanda herkesin hakkında hayırlısı olsun 💜
2minnakannesi0 MiracAlpinveUmutunAnnesi masallah hayırlı evlat olsun 🌸 nasılsınız iyi misiniz dogumunuz nasıl geçti
Minikturtageliyor MiracAlpinveUmutunAnnesi Gözünüz aydın güzelliklerle büyüsün🍀 bende mezundum siz gibi gelin görünki sınıf tekrarına takıldım 🤭
MiracAlpinveUmutunAnnesi 2minnakannesi0 Valla zor geçti normal doğum yaptım çıkmadı oğlum baya zor oldu yani ama çok şükür oldu bitti Çok teşekkür ederim sorduğunuz için 💜
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minikturtageliyor Bende 7 yıl önce burdan mezun oldum bu ikinci mezun oluşum 😂
Mahinur-12 MiracAlpinveUmutunAnnesi erkek çocukta doğum daha mı zor oluyor acaba iki kızdan sonra bu erkek biraz tırsıyorum 😅
MiracAlpinveUmutunAnnesi Enisecik İnşallah 🌸 Oğlum iyi çok şükür benimde ağrılarım var yürümekte zorluk çekiyorum dikişlerden dolayı. Normal doğum yaptım ama dikislerim var. Biraz zor oldu ama çok şükür geçti bitti
zmz5857 MiracAlpinveUmutunAnnesi inşallah biran önce ağrılarınız geçer keyifli anılar biriktirirsiniz❤️Sizinle aynı hafta hamileydik daha önce konuşmuştuk şimdi görünce hem sevindim hem hüzünlendim 🥲dün sabah bende sancıyla uyandım ama yalancıymış hâlâ birlikteyiz😅siz kavuşunca kendim kavuşmuş gibi oldum🥰
fatsfats-92 MiracAlpinveUmutunAnnesi Sağlıkla büyütün inşallah🥰 Çok mu ağrı çektiniz ikinci daha kolay olur derlerdi normal doğum🐣
MiracAlpinveUmutunAnnesi fatsfats-92 Yok inanki ben o tezi çürüttüm doktorum bile şaşırdı çünkü oda öyle dedi ama çıkmak istemedi Umut bey 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi zmz5857 Yaa çok teşekkür ederim 🤩 Sizde biran önce sagsaglim kavuşursunuz insallah ❤️
fatsfats-92 MiracAlpinveUmutunAnnesi Neyse çok şükür sağ salim kavuşmuşsunuz geçmiş olsun bereketli güzel ömrü olsun🥰