Mervealya1992 36+4 te nişanım geldi 2 gün sonra bebeğimin aniden hareketi kesildi kontrole gittiğimde ultrasonda da hareket yoktu o yüzden apar topar doğuma alındım 37+0da dünyaya geldi solunum cihazına bağladılar direk daha yeni yoğun bakımdan çıktı şuan anne bebek uyum odasındayız bişey çıkmazsa en geç cumartesi taburcu edecekler