Ecemom_ Girlmama bugün gittim e bebeğe mağazada hatırı sayılır indirimler yoktu. Ama online da güzel indirimler gördüm. Çoraplar 5 tl olmuş mudur bilmiyorum ama
biranne_birbebek Girlmama ben bugün gittim. Beş tl ye çorap vs yoktu. Mama sandalyeleri ve beşiklerde indirim vardı. Kıyafetler de bazıları sarı etiketli olanlar indirimdeydi ama çok bir model yoktu. Belki şube fark ediyordur.
Yogurtlupilav Girlmama yok yahu bugün gittim 3 çoraba 89.90 verdim söylemesi ayıp. İndirimli ürünler genelde kalın ürünlerdi, mayıs ayında doğum yapacağım için almadım. 1 sene sonrasını donra düşünürüz, internetten ulaşmakta kolay nasıl olsa..
Girlmama Smyye1B yaa çok iyi 100 küsüre alıyoruz onları normalde şubat ayı boyunca mı geçerlidir peki
Smyye1B Girlmama Hiç bilmiyorum inanın bende rastgele girdim oğluma bayramlık bakayım sezon sonundan diye çoraplar öyle denk geldi hazır bulmuşken kaçırmadım bende ☺️
Smileylaylom Şubat ayında bütün bebek mağazalarında her gün başka markalara indirim oluyor Online olarak gördüm. E bebek mağazada da var diye biliyorum
Girlmama Smyye1B çok iyi yakalamışsınız valla kızımın koca 1 kutu çorabı var ama ben hala alma peşindeyim
miniminibebek Girlmama ben mağazasında görmedim ama web sitesi üzerinde de sözde indirim var gibi gösteriyorlar indirimden önceki fiyat neyse üstüne fiyat biçip indirimli gösteriyorlar misal bebek arabası Ocak ayında baktığımda 16 bindi şimdi 25 ten 16 ya düşmüş gibi gösteriyorlar anlamadım 🤷♀️