Tugceayse Bizde sonunda 90a düştük ama ben sezeryan istiyorum o yüzden me kadar kaldı bilemiyorum 😀😀sizlerin nasıl kuşlar ağrılar yürür ken kaşıkta batmalar iğne vuruyolar gibi olan var mı
Hanife_ Tugceayse son 55😀şekerim olduğu için 3 hafta erken sezeryan olcam 37 de ağrılarım yok sadece nefes alamıyorum sanki
Masal18 Tugceayse ben ne zaman 99 olucam derken şimdi son 35 🤭🤭 Ağrılar sancılar mahvetsede heyecan dorukta cnm.. İnan ki 99 dan sonrası çok hızlı geçiyor..
Hanife_ Tugceayse yani normal yapabilseydim normal isterdim ama hem vajinam çok darmış hem de şekerim cok yüksek tam 37 olduğumda alcaz dedi dr
Hanife_ Tugceayse inşallah çıkmaz kiloyla alakası olmuyor her zaman 29 haftalığım 2 buçuk kilo aldım ama 12. haftadan beri insülin kullanıyorum
Tugceayse Masal18 me güzel ama bana hiç çabuk gecmiyor böyle evde hizmetci olsa ben uyusam yatsam kaksam inişleri yapsa ne güzel olur
Masal18 Tugceayse 🤣🤣 ahh kuzum hayallerimiz paris hayatlarımız muş 😂😂 Kim istemez öyle olmayı ama bebişimizin sağlığı için hareket şart tatlım 💕💕
Shrydn Tugceayse erkek ama canım agrıyo. Bazen doguracakmıwım gibi hiss ediyorum. 8 aydır hıss etmediyim adet agrılarını hıss etmeye başladım😕
Eymnm Tugceayse bizde 72 olduk fakat sezeryan olacağımız için 1 ya da 2 hafta önce olcak inşallah,daha da az kaldı🤗