Termos da alabilirsiniz artık çayları kahveleri soğuk içecek malum, soğuk içmemiş olur. Görümcem bana bir sepet yapmış içine bir tane pijama,rezene, fellasın barlarından, kuruyemiş, grisini, galate gibi şeyler koymuş emzirirken acıkırsam diyeymiş açıkçası hoşuma gitti. Sizde böyle bi sepet yapabilirsiniz termos alamazsanız su matarası koyabilirsiniz emzirirken içer