denizzg Kızlar dün geceden beri sağ kasığımda arada bir giren batma ve ağrı hissi oluyor 20. haftanın içindeyiz sizce sebebi ne olabilir korktum biraz
Poyraz07 denizzg vıtamın falan kullanıyormusunuz bu haftalarda ağrı ve kasılmalar ıcın veriyor doktor yanı öyle söylemişti banada yenı yazdı daha almadım
hamcokelek33 denizzg ben 26+0ım. Şimdi başlık açacaktım ben de, ara ara ayaktayken oluyor anlamadım bebek büyük diye mi. Sanki aşağıya bastırıyor,bazen idrarımı da tutamıyorum
denizzg @“Poyraz07” Poyraz07 demir ilacı ve içinde balık yağı folik asit falan olan bi vitamin kullanıyorum ama ağrı kasılmaya etkisi olmuyor sanırım, pazartesi kontrol randevum bakalım o zaman söyleyeceğim çok teşekkür ederim ♥️
denizzg akkrn Seymaaa05 iki gündür ailevi nedenlerden dolayı stresli üzüntülü geçiyor öyle başladı o yüzden korktum allah hepimizin yardımcısı olsun kızlar geçmiş olsun size de
denizzg hamcokelek33 bazen karnım taş gibi oluyor bir de internete bakınca yalancı kasılma erken doğum riski falan diyor sizin haftanız da daha ileriymiş, muhtemelen bebek hızlı büyümeye başladığı içindir ama insan korkuyor yine de
hamcokelek33 denizzg doktorunuza danışın mutlaka magnezyum başlatıyorlar diye biliyorum 🥹 bizimki haftasına göre de biraz iri bebek o yüzden olduğunu düşünüyorum ama artık yormaya başladı
denizzg hamcokelek33 Yonca59 Seymaaa05 Surpriz-3 çook teşekkür ederim hepinize kızlar hepimiz sağ salim kucağımıza alırız inşallah magnezyumu soracağım mutlaka
Surpriz-3 Ben de 19+4 üm. Benimde kasıklarıma karnıma ağrı giriyor. Hatta sol bacağımın üzerine bile basamayacak duruma geliyorum. Doktorum magnezyum ilacı verdiğinden beri daha iyiyim. Doktorunuza sorun vardır bi ilaç. Geçmiş olsun
akkrn Surpriz-3 hangi magnezyuma başladınız? Ben de 1-2 aydır içiyorum ama değerim de yükselmedi faydası da olmadı galiba değiştireceğim o yüzden
Noluyoya Benimde oluyor rahimde de batma şeklinde bebek büyüyordur diye teselli ediyorum kendimi . Adet ağrısı gibi mi sizin de