kuzuuuu36 Nurrvldn içiyorum sade olan öneriliyor tadı çok iç açıcı değil bana göre o yüzden meyvelerle tatlandırıyorum 🫠
ertonunannesi23 Aslaninannesi_ kefirin tadı neye benziyor acaba hiç içmedim 🥲 herkes sade kötü demiş . Evde kendimiz meyve koyunca güzel oluyor mu 27. haftadayim doktor içebilirsin dedi
Tosbalak Nurrvldn her gün içmeye çalışıyorum en iyisi altınkılıç markası ve sade içebiliyorsanız o şekilde tüketin
evremdoga bende altinkikic sade tuketiyorum normaldede cok severim sut yogurt kefir hepsini tuketmeye calisiyorum
Parilti007 Bazen sade bazen meyveli tüketiyorum. Sadeyi çok içince midem bulanıyor mecbur arada meyveliye geçiyorum 🥲 hiç yoktan iyidir diyip
Minerva_ ertonunannesi23 sadesi ayran gibi severek içiyorum hergün. Tadını beğenmessen meyvelerle tadlandırabilirsin
Parinas ertonunannesi23 hayır yaa asla kötü değil. Tuzsuz yoğun ayran gibi tadı. Tuzsuz olduğu için ayrana kıyasla kötü geliyor olabilir
Aslaninannesi_ ertonunannesi23 valla neye benzediği bile belli değil ben asla sade içemiyorum içine muz koyuyorum şekerin yoksa az pekmez koyuyorum robotta çekip içiyorum hem bebeğe çok güzel kilo aldırıyor
hamcokelek33 Gebelikten önce de çok içerdim, şimdi de her gün tüketmeye çalışıyorum. Özellikle vücuttaki enfeksiyonlara ve bebeğin gelişimine çok faydası var