Mel-da3 Kızlar merhaba 4+5 haftalığız. Bu 2. Hamileliğim. İlk çocugumda bulantı kusma yorgunluk her sey vardı ancak şuan hiçbi şey hissetmiyorum. Erken olduğu için midir? İlkinde hangi haftalarda başladığını hatırlamıyorum
Elacihangir Mel-da3 4+4 bizde bulantım var benim ara ara onun dışında bende aynı hissediyorum bugün keseyi gördük
Annekuzusu06666 Mel-da3 bende 4+4 bulantı oluyo canım bel kasık ağrısı vardı ama bu aralar sadece mide bulantısı sırt agrısı oluyo arada bir onlar beta değerin kaç
Mel-da3 Teşekkür ederim. Bende sadce ara ara bulantı hissi ve yorgunluk hissi oluyor başka bişe yok. Hayırlısı ile bende keseyi görürürm inşallah
Mel-da3 Annekuzusu06666 Hamileliğimi çok erken öğrendim. Adetime 2 gün kala beta 57ydi. Şuan kaç bilmiyorum cumartesi kese için çağırdı doktor
Semali1 Kızlar bende bişey sormak istiyorum 5+5 im göğüslerimde hassasiyet ve acı vardı ama bugün geçti neden olmuş olabilir sizce 6. Haftada yeniden başlar mı nasıl olur sizlerde var mıydı göğüslerde hassasiyet
akmammedova Mel-da3 Benim de tam tersi ilk gebelik de hiç bir şey hissetmedim bunda tam tersi bide sürekli modum düşük 🤔
akmammedova Semali1 çok geçmiş olsun arkadaşım benimde ilk gebelikte hiç göğüs hassasiyetim regl zamanından sonra geçti hiç bir belirti olmamıştı onun için sormuştum
Eymen68_ Simge_gunes tabi çok normal hormonların şuan tavan resmen saçma birseye aglamak gülmek çok normal 😀
Kt52 Mel-da3 bebek tutunurken adet olacakmışım gibi kasık bel ağrısı yaşadım sadece.halsizlik ve uyku hali var sürekli.8. Haftada mide bulantım başladı hafiften yani öyle çok bir belirtim yoktu zaten vücut öğrendiği için ilki kadar kas ağrısı olmuyormuş bulantı vs de bünye ile alakalı
Mel-da3 Kt52 benimde birkaç gün öncesine kadar kasık ve bel ağrılarım vardı şuan hepsi gitti. Hiçbir şey hissetmeyince de insan tedirgin olmuyor değil🙂
Baharoloji Mel-da3 daha erken ama böyle giderse cinsiyeti farklı olabilir ilk hamileliğimde bulantı baş dönmesi yorgunluk hiçbir şey yaşamadım oğlum olmuştu ikincide daha ilk haftalardan kusmaktan yemek yiyemiyordum tüm hamilelik olumsuzluklarını yaşadım kızım olmuştu ben ona yormuştum
Mel-da3 Baharoloji evet benimde ilk çocuğum kız kusmalardan hastaneden çıkamamıştım. Allah gönlümüze göre versin inşallah bu daha rahat geçer . Böyle giderse bende cinsiyete yoracam 🙂🙏🏻