Kamelya Merhaba inanın çok gerildim gerim gerim gerildim hatta çünkü bir anda oldu doktorum daha önce bi daha ki geldiğinde yaparız falan dememişti neyse çıktım çatala kapadım gözlerimi aklıma zaten burda yazılanlar geldi derin nefes aldım hoop bitti acı falan hissetmedim korkmayın abartıldığı kadar yokmuş 👍😄
Esmerannee1080 Kamelya ben cok kastım zor oldu ve 3 uncu kez yapildi oysaki ikincide yapildiginda bana oh o kadar zor degilmis demistim galiba ebeden ebeye fark var 3uncu kasinca ben normal yapamazsin direj sezeryan dedi napicagimi bilemedim 37 haftalik gebeyim
NeeSalman Bugün bende oldum ve yine söylentilere kulak tıkamam gerektiğine karar verdim ☺️ Hiçbir canım acımadı
Mrvgul 37+5 teyim bende doktorum çatı muayenesi yapıcam dedi gittik bugün muayeneye yapmadı haftaya yaparım dedi halbuki baya stres olmuştum haftaya kaldı yine stres 😩🤨