Ozgur201_ Kızlar idrarda bakteri ve enfeksiyon aynı şeyler mi yoksa farklı şey mi? Bi kerr tahlilimde herşey normaldi fakat bakteri fazla miktarda idi. Bu defaysa bakteri yok ama lökosit falan çok ve enfeksiyon var dedi dr. Yani farklı mı oluyor?