Simallll 4 günlük bı gecikme var şimdi test yapmak istemiyorum ilk gunlerde ne gibi belirti vardı sizlerde
Orkidem8 Simallll kişiden kişiye değişir belirtiler gülüm kan testi yaptır bence artık 😊 belirtiler 6. Haftadan itibaren başlıyor şuan erken olarak kasık batması adet olacak gibi sancı kramplar karın ağrısı olabilir yerleşme kanaması da olabilir bu da kişiden kişiye değişir benim ilk kızımda yerleşme kanaması olmamıştı mesela
Tbkrtl35 Simallll benim yumurtlamadan 1 hafta sonra göğüslerim aşırı ağrıdı birde sol bacak ağrısı vardı anlam verememiştim he birde grip olmuştum bu kadar 🙂
Baharoloji Simallll hiçbir belirtim olmamıştı buna çok takılmayın psikolojik olarak tüm belirtileri bile yaşayabilirsiniz kan testi mantıklısı
Aydnkynk Simallll bi doktordum dinlemiştim hamile kaldığın gibi koku hassiyeti oluşurmuş bu tabi herşeyden tiksinme gibi değil zaten bunu anlarsın
Simallll Orkidem8 negatif çıkmasından o kadar çok korkuyorum ki iki gün daha beklemek istiyorum yerleşme kanamasında dair bişey de yok şu an
Simallll Bide idrarimda rahatsız edici asitli bı koku var enfeksiyon olmadığına eminim gebelik belirtisi olabilir mi o da
merirem reglım 1 gün gecikti. sabah mide bulantılarım, hafif kasık ağrılarım, karnımda ve göğsümde şişlik var🥹 hamile miyimdir acaba çokkk merak ediyorum
Simallll 4 gün daha beklerim artık zaten araya hafta sonu girdi inşallah bu sefer olur dua edin kızlar