mucizemgelsin61 Sabah belime bi ağrı girmişti 2 kere aralıklarla akşam üzeri duş aldım çıktığımda sancılarım başladı yaklaşık 2 saattir falan aralıklarla düzenli olarak sancı geliyo şiddetli geliyor ne yapmam lazım hastaneye gideyimmi hemen
mmihri mucizemgelsin61 dakika tut bakalım canım kaç dakika da bir geliyor ve geldiğinde kaç dakiak sürüyor
staRmama mucizemgelsin61 ben bu evde sancı çek diyenlere kesinlikle hak vermiyorum. Ben hastaneye gitmeseydim bebeğimi kaybedecektim strese girmiş kalp atışı iyice yavaşlatmıştı acil sezaryene alındım bence bekleme git denetim altında ol
yeni_anne2 mucizemgelsin61 aaa o zaman gitt canım geçmeyen agrı pek normal olmuyor gidip görünmekte fayda varr açılman bille olabilir
esra34_ mucizemgelsin61 3 daka bire düşünce ambulans ara benim öyle oldu hastaneye gittik 5 cm açıklık var dedi ağrılarını evde cekmemk inan daha iyi histetiriyor hastane hemşire ebe stres yapıyor istemsizce
mucizemgelsin61 yeni_anne2 Geçmeyen ağrı değil aslında sürekli ağrı değil ağrı geliyor 1 dakka falan sonra geçiyor 2 3 dakka sanırım gelmiyor .. sonra bidaha geliyor yaklaşık 2 3 saattir böyle
mmihri mucizemgelsin61 Sakin ol ve ne kadar heyecanlı bi ana yaklaştığını düşün 😍 Bebişine kavuşuyorsun minicik elleri ve mis gibi kokusu olacak. Sancın geldiğinde kendini nasıl iyi hissediyorsan o pozisyonda dur ve nefesine odaklan.
mucizemgelsin61 mmihri Biraz korku var endişe heyecan daha yoğun tabiki 🙏 3 dakkada bir geliyor bu arada
Anneeadayi mucizemgelsin61 hastaneye gitmelisin artık acilman coktan başlamıştır canim Rabbım tek ayazda kurtarsin su gibi bir dogum olur insallah
mmihri mucizemgelsin61 inşallah güzel haberlerini bizede ver 😍 stres yapma ki bebeğinde stres yapmasın.