Mrvsmt2502 Tutaste_ bence zorlamayın çünkü kızıma minik tavşan müslin örtü vs bir çok şey denedim kzım tülbentimle uyuyor 😃
Yogurtlupilav Tutaste_ oğluma 3 farklı tip uyku arkadaşı almıştım, yatağına dekorasyon amaçlı koyduğum yıldız şekilli yastığı benimsedi. Kaç sene oldu hala onun yeri farklıdır 😄
miroscumm Tutaste_ Bizimki emzigi 1 yaşında bıraktırdım o zaman buna alıştı bunsuz uyumaz yedekli evde yıkanınca veya kaybolma riskine karşı sadece uyku arkadaşı değil gün içinde kendini sakinleştirmeye çalışırkende hemen buna sarılır koklar öper falan 2 yaşında bakalım ne zamana kadar kullanır
Glhayat_54 Tek biseye bağlı kalmayın tek bişeye alıştığı zaman ona bağlı kalır obdan harici baska bisey istemez buda zor olur.. ben oyuncak ayı vermiştim her uyuduğunda o an hangii ayısı varsa onu verirdim eline böylelikle uykuya dalması cok rahat oluyordu.
Tutaste_ Glhayat_54 onuda dusundum de illa bişey tutmak istiyo yaa sırtım heryerim tutuluyor uyutuyım dıye
Tutaste_ Yogurtlupilav ne güzel bende bıseye alıssın hep onunla uyusun diyorumda bakalım 😀😀 bı esarp denicem yoksa alıxam 😀
Mrvsmt2502 Tutaste_ ortadan katlayıp düğüm attım dönerken kendine dolamasın diye düğüm yerinden tutup sarılıp uyur 🥰 bencede deneyin sizin kokunuz olursa daha kolay kabul eder
Talentedmom Tutaste_ denemesen bilemezsin dene bakalım sürekli yanında taşımayabileceğin bir şey olması lazım
Mrvsmt2502 Tutaste_ rica ederim 🥰 alttaki mesaja istinaden yazıyorum aynı tülbentten 2 tane vardı ikiside yapıp koydım hep 1 tanesini alıyor diğerini almıyor. Ama ona da aşırı bağımlı değil hatta bazen anne kirlenmiş makineye atalım diye getirir yıkatır illa benim kokumu aramıyor dışarıdaykende aramıyor evde bırakacağız anneciğim dye alıştırmıştım
Glhayat_54 Demek istediğim ne verirseniz verin sabit olmasın mesela tülbet vereceksenizde aynısını hep vermeyin baska tülbentlerde verin.. Tek biseye alıştığı zaman ileri zamanlarda yıkanmasına bile izin vermez sadece ona bağımlı kalır o yzden.
Tutaste_ Talentedmom kesınlıkle oyle tutmaya hep bişey arıyor ben elini tutup uyutuyorum onu oyle alıstı simdide 😀 bide sinirleniyor laz kızı 😀