Kubrabsyg Sabah kalktığımdan beri çamaşırım sürekli ıslanmış oluyor. Sürekli çıkmadan WC’den kurulanıp çıkıyorum 10 dk sonra bianda ıslaklık hissediyorum. 6 7 kere oldu şuan gene öyle nasıl anlarım 36+3
yeni_anne2 Kubrabsyg turnusol kağıdı varr anlamak için eczaneye bakın isterseniz umarım su değildir aldığı renge göre akıntı mı bebek suyu mu anlaşılıyor
Melllike Kubrabsyg benimde su sızıntısı olmuştu. Sabah kalktıgımda akıntıdan farklı sanki idrar kaçmış gibi olmuştu. Bi kaç kere peçete koyarak baktım idrar mı su mu diye. İdrar değildi. Suyuda bilmediğim için tam olarak su diyemedim. Ertesi gün hastaneye gittiğimde su sızıntısı oldugunu söylediler test yaptılar. 39+6ydım direkt doğuma hazırladılar ama açılmam olmadıgı için sezeryan oldum. Ebeler neden hemen gelmediğimi sormuşlardı su sızmaşarında benek enfeksiyon olabiliyormuş,su sızıntısı kesin olduktan sonra hemen antibiyotik vermişlerdi. Acile gidin isterseniz. Geçmiş olsun
Masalceylan Kubrabsyg suyunuz geliyor büyük ihtimal bence ihmal etmeyin hastaneye gidin idrar olsa anlarsınız sürekli olan islakliksa sudur gebelikte idrar kaçırma vs olan şeyler ama sürekli olmaz peçete koyun ara ara halaya aynıysa sudur zaten
Nurcantas65 Eczaneden amniyon sıvıyı anlamak için pedler var, alıp kontrol edebilirsin. Veya doktora giderek. Sızmış olabilir. Kokusuz,şeffaf olur amniyon suyu. İdrar zaten belli
Kubrabsyg Karakurt az az geliyor ama bugünde hareketleri bir tuhaf geliyor ağrım da var eczanede varmış o dediklerinden alayım da olmazsa acile gideceğim
Melllike Kubrabsyg Durduk yere geliyordu. Peçete koydugumda şeffaf kokusuzdu. İdrar olsa sarı kokulu olurdu.
Melllike Kubrabsyg ama dediğim gibi ben ertesi gün gittim ebe hemen gelmeliydin demişti. ertesi gün gitme sebebimde kontrolüm vardı ondan dolayı. Doğumuna daha var su sızıntısı var ise riskli olabilir erkenden ciğer geliştirici vurabilirler. Acile gitmeni öneririm.
Kubrabsyg Melllike ben eczaneden dedikleri pedi alacağım deneyeceğim emin olmazsam hemen hastaneye gideceğim o halde teşekkür ederim
Kubrabsyg Melllike birkaç eczane sordu eşim öyle bir test yok demişler 🥲 küçük çocuğum var çıkamıyorum ama devam ediyor halen emin olamadım yüksek ihtimalle idrar damlası