Meleklerim545 10 günlük gecikme söz konusu test yaptım negatif kan verdim negatif tamam düzenli adet olmuyorum en az ⅔ gün gecikme oluyordu da bu ay 10 gün oldu halen adet olmadım tekrarlasam çıkar mı
gezentianne Meleklerim545 Strestendir yarın öbür gün olursunuz. Hamileliğe takılmayın kafanızzdan atmaya calısın