Hayırla büyüt bebişini. Bende konyadayim 39+5 im 3 cm açıklık var, kasılmaları bekliyorum suni sancı almamak için. Şehir hastanesi dolu, belivranli gitmeyi düşünüyorum veya ebeyi eve çağırırım. Ay canım sıkıldı iyice,doguramadik 😅 ikinci bebişi oğlumu bekliyorum bende