Arkadaşlar selam ben bir şey danışmak istiyorum 24+4 haftalık gebeyim bazı günler bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum yani elimi vajinama koyduğumda hissedilecek derece de normal mi acaba yoksa bi sıkıntı var mıdır belki ayakları o taraftadır dedim ama bilemedim de geçen hafta doktora gittim ama sormayı unuttum maalesef size sormak istedim