Tulayy1 bende göz seyirmesi gibi bir çarpıntı oluyor hatta 3 gün önce o kadar çok sık oldu ki ertesi gün doktora gittim muhtemelen panik atak dedi dedim olamaz çünkü iki yıl önce panik atak yaşadım bir süre böyle birşey değildi. Stres yapıyorsundue normal dedi idrar ve kan tahliline bakıcam sıkıntı çıkmazsa kardiyolojiye git orda da problem çıkmazsa psikologla görüş rahatlarsın dedi.. evet bazen stres yapıyorum çarpıntım felan oluyor ama yapmadığım zamanlar da bile oluyor arada bir sinirim bozuluyor. Normal doğumu etkiler mi onu merak ediyorum