MujganisMom 1 senedir çocuk istiyorduk. Bende pkos var. En sonunda infertilite bölümüne gittim. Kan tahlilleri, hormon tahlilleri, spermiyogram her şey bakıldı sorun yok. Rahim filmi istedi doktor aralılığın başında rahim filmi çekildim. Bir regl gör bu ay korunun dedi öyle yaptık cuma günü hamile olduğumu öğrendim. Yani rahim filminin 2. Ayında. Çok okumuştum rahim filminden sonra hamile kalanları. Allah bana da nasip etti sana da umut olsun istedim 🥰🌸