Busra6694 Kızlar 11+4 haftalık hamileyim az önce tuvalete gittiğimde böyle pecetede akıntının içinde belli belirsiz kan Var gibiydi ama başka oyle şey yok cuma doktor randevum var ama bir sorun var mıdır sizce
Bus-ra590 Busra6694 ya onu bende 2 3 sefer yaşadım üstüne düşmedim çünkü silmeme rağmen kan gelmiyordu acaba yanlış mı görüyorum felan dedim çok açık ve minik bir leke
Sultan_22 Busra6694 canm bende de ayniydi .Doktoruma yazdım progestron iyne yazmişdi.Bir doktoruna daniş gitmedem önce.Çünki zamanlama önemli Zamaninda mudahile edilmesi gereken birşeyler ola bilir
Busra6694 Klcarslnn ya bide iki gündür baş ağrım biraz var sabahta ilk defa mide asidi olir ya sarı su onu cikaridm
Klcarslnn Busra6694 bence direk gidin hastaneye kan uyuşmazlığı iğnesi yapıyorlar ihmal etmeye gelmez
Busra6694 baby_yalcin doktorum sıkinti yok demi mesela bende de dün vardı bugün yok progestan fitil kullanıyorum zaten çok olursa diye iğnesini de yazdı