Merhaba anneler, Son regli başlangıç tarihim 9 Aralık yumurtlama günüm 21 Aralık doktor geç döllenme dedi o yüzden 8 hafta ile uyumlu değil dedi 6 hafta olabilir dedi kese iyi gayet içinde yolk gözüküyor ama bebeği göremedik bugün bir doktora gittim boş gebelik düşük yapacaksın dedi kendi doktoruma gittim doktorum ise kanama yok kanama alanı temiz kan gözükmüyor cumartesini bekleyelim dedi başına gelen var mı öğrendiğimden beri çok kötüyüm