Bakım aylığı almak için kişinin emekli maaşının olmaması sosyal güvencesi olmaması gerekiyor deniyor doğru mu? Kayınvalidem 6 aydır yatağa bağımlı ve kayınbabam bakıyor. Hastaneden yeni çıktılar. Emekli maaşı ve 1 evleri var. Emekli maaşı varsa bakım aylığı alamaz diye bir duyum almışlar. Bilgisi olan var mı?