Alp2108ask Elifyildizdemirrr 37. Haftadayım bu hafta bende de enfeksiyon çıktı. Doktor fitil verdi normal doğum yaparken bebeği korumak için bunu kullancaksın dedi. Normal doğuma engel olabilecek bir seviyede olsa söylerdi herhalde
Glcanky Elifyildizdemirrr engel değil 2. Gebeliğimde hiç geçmeyen ve yüksek enfeksiyonum vardı 87 civarıydı hareket ettikçe sancı giriyormuş gibi ağrı yapıyordu buna rağmen normal doğum yaptım.
Elifyildizdemirrr Nilayy95 Hamileliğimin başından beri geçmeyen bir enfeksiyon var fitil antibiyotik kullanmadığım birşey kalmadı son haftalarım daha çok yoğunlaştı 37+1 şuan
Tgball Elifyildizdemirrr peki bir sorun yaşadınız mı? Aynı şeyleri yaşıyorum 19 haftalık olmak üzereyiz . Enfeksiyon kaynaklı ağrı, kusma, ateş ya da herhangi ciddi bir durum oldu mu
Ssdg Elifyildizdemirrr bu haftalarda olmanıza o kadar sevindim ki bende gebeliğimin başından beri sürekli idrar yolu enf ve vajinal enfeksiyon ile uğraşıyorum. Daha 2 hafta önce antibiyotiğim bitti bittikten 1 hafta sonra yeniden kaşık ağrılarım başladı nasıl oluyor bilmiyorum. Sürekli bi korku halindeyim 25 haftalığım ama kalbim ağzımda beni enfeksiyon çok korkutuyor.
Tgball Elifyildizdemirrr Çok geçmiş olsun. :( iki sabahtır ben de bir kez de olsa kusmaya başladım. Hamilelikten mi başka bir sıkıntı mı çözemedim . Bu sabah bayilcak gibi bile hissettim . İşe zor geldim ama karın ağrım yok şu an için
Elifyildizdemirrr Tgball Teşekkür ederim, size de çok geçmiş olsun hamilelikten de olabilir dikkat edin kendinize :)
Elifyildizdemirrr Alp2108ask Aynı haftadayız benimde kontrolüm vardı bugün antibiyotik içmeye devam et dedi fitil hangisini kullanıyorsunuz birde nst’de sancınız çıktı mı hiç
Alp2108ask Elifyildizdemirrr ilaç vermedi bana fitilde gyno lomexın verdi. Evet 5 tane 75 üstü sancım çıktı. Kontrolleri sıklaştırdık bu sebepten henğz doğum başlatacak düzende değilmiş sizde sancı çıktı mı?
Elifyildizdemirrr Alp2108ask Bende hiç sancı çıkmadı haftalık kontrollere devam edeceğimizi söyledi doktor. İlk gebeliğiniz mi sizinde ?
Elifyildizdemirrr Alp2108ask Allah yardımcınız olsun hayırlı sağlıklı kucağınıza alın bebeğinizi inşallah 🙏🏻
Elifyildizdemirrr Ssdg Antibiyotik ne yazmıştı infex vermişlerdi bana hamileliğimin başında da şuanda da. Endişelenmeyin bol su için benim mide bulantım çok olduğu için su bile içerken zorlanıyorum, ayaklarınızı sıcak tutun bir de kendinize dikkat edin 🙏🏻☺️