Ovitrellenin 10.gunu bugün.testim negatife dönmüş.bundan sonraki yapacağım test doğru sonucu verecek inşallah pozitif görürüm bu sefer.pazar günü test günüm aslında ama ben o güne kadar test yapıp en azından kendimi rahatlaticam 😄
Femara+klomen=ovitrelle kullanıp bı kaç gün içinde test yapacak arkadaşlarımı bekliyorum bu posta ☺️💕