Ecem_P yok benim 2 çocuğum var ama diş gebelik sürecim cok kötü geçti diş gebelik te ben kurtaj oldum 1 ayda kurutma iğnesi tedavisi gördüm hastahanede , diş gebelikten korkuyorum cok inşallah öyle değildir diğer gebeliğimde geç döllenme olmuştu o yüzden dedim