Merabalar. ilk gebeliğim olduğu için bilgisizim. Şeker yüklemesi için doktor 12den sonra bişi yeme su bile içme dedi. Süreç nasıl işliyor kaç kere kan alınıyor. Aç gidip sonra karnımı doyurup bidha mi kan vermem gerekiyor. Birde özele gidiyorum fiyatlar nasıl bilgisi olan var mi