seyma0661 Selam kızlar 34+2 olduk çok şükür ama birkaç gündür hareketleri azalmış durumda normalde uyandığım an hareket ederdi şimdi koala gibi zar zor hareketini hissediyorum 😂 yeri daraldığı için mi acaba? Yakın haftalı olanlar sizde durumlar nasıl
Baby_B seyma0661 yeri daraldigi icin olabilir belki evet Hareket hissetseniz yeter☺️ya da hickirik Hep ayni sertlikte olmuyor
0680 seyma0661 36 haftayız. Bizimde öyle hareketler bazen çok sert bazen zor anlaşılıyor. Yeri daraldı artık ondan oluyor. Az bile olsa hissetmen önemli.
seyma0661 0680 bazıları diyor ya işte 3 saatte bir 10 kez hareket sayılması lazım filan diye bizimki genelde de sakindi ama saymak hiç aklıma gelmiyor 😂 dediğiniz gibi hafif hissedeyim yeter diyorum
0680 seyma0661 İşte öyle her zaman sayılmıyor ki hareketleri. Elimi karnıma koyunca minik minik hareketlerini hissediyorum ama eskisi gibi öyle fıldır fıldır değil. Önemli olan o hareketi hissetmek bence. İçini ferah tut herşey yolunda ilerler inşallah
seyma0661 babyiscoming_ ay ne güzel mi desem bilemedim 😂 bizimki bazen rahmime iğne batar gibi bastırıyor o can acıtıyor ama bende fıldır fıldır hareket ediyor olsaydı nasıl hissettirirdi onu merak ediyorum 😂
babyiscoming_ seyma0661 güzel evet bende şikayetçi değilim ya hareket etmesi hoşuma gidiyor çünkü zaten çok evhamlı biriyim hareketlerini hissedince ferahlıyorum🤲🏻