Fatnur38 Ben inanamıyorum oyuzden soruyorum silik çıkmış gibi ama varmı sizce !https://imgyukle.com/i/Czhrcj
Fatnur38 Annekuzusu06666 neblm sanki silik gibi geldi bana control çizgisi gibi belirgin çıkmayınca hafta olarakta 4+5 gözüküyor acaba dedim neden koyu değil
Kumsal28 Fatnur38 amin cnm burda bekleyen tüm annelere nasip olsun ben kizcemi bekliyorum çok şükür ki 23 haftalığım 🌸🙏
Fatnur38 Melisafurkann etmezmiyim Canm bnm üç aylar yüzü hürmetine rabbim tez zamanda bu güzel haberi sanada nasip etsin
Kumsal28 Melisafurkann yaa 🥹her gün ediyorum emin olabilirsin rabbim sanada tüm isteyenlere de en kisa zamanda nasip etsin insallah 🙏🌸
Fatnur38 Esragediz valla herkes öyle diyor bir bana silik geldi heralde başka markalarda daha kırmızı çıkıyor ya ondan öyle geldi bana