Duru20_ Kızlar sizce çatlama mı bu? İlk kez yapıyorum bilemedim yoksa değerlendirilmesi gereken bir gün mü??
Ebruktk Duru20_ Daha pik olmamış gibi bence devam edin siz pik olduğu zaman anlarsınız zaten ikiside koyu oluyor
Duru20_ Esragediz Evet bu 3.yapışım. 28 ocak regl başladı 2 şubatta bitti ertesi gün direkt pik olmuş ovülasyon garip ama bugün de daha silik gibi mi yoksa bana mı öyle geliyor? Çatlama böyle bir şey mi?
adatuna Benim dün böyleydi yumurtlama olarak 