MelodyFairy Neden bazıları sancısız geçirirken ben kıvranıyorum ya acı eşiğim düşük değil genel olarak 😂
Musilk-1 MelodyFairy özellikle ayaklarınızı sıcak tutarsanız ve belinizide o ayda gelecek adeti daha rahat geçirirsiniz birde doğum yaptınızmı buda önemli hamile kalıp doğum yaptıktan sonra da rahatlama oluyor
MelodyFairy Musilk-1 Hiç doğum yapmadım Regl zamanı da öncesi de aslında kendimi çok sıcak tutuyorum 🥲
Musilk-1 MelodyFairy doğum yapınca geçer benimde öyleydi birde yoğun hayatım vardı kendime bakamıyorum doktor da doğumdan sonra geçer dedi öylede oldu
MelodyFairy deletedmom43191 sanmam ya dikkat ededim hep kendime Ama kendimi bildim bileli regl dönemim zor geçiyor Gerçi doktor hamilelik doğum sonrası rahatlar biraz demişti ama