iki kez görmeye gittik doktorumuz göremedi Bi hafta sonra tekrar gideceğiz belirli açılar var ama bu pozisyondan da düşüncelerinizi merak ettim ( bir kızım bir oğlum var) hep kız hissediyordum bunuda Allah hayırlısı neyse onu nasip etsin ama merakımı yenemiyorum