Babybimmm Arkadaşlar Spirale şuan cesaretim yok . 2 buçuk aydır doğum yaptım . Doğum kontrol hapını öneriyor musunuz veya en az zararlı olan hangisi önereceğiniz ?
seyma0661 Babybimmm doğum sonrasını bilmiyorum ama pcos sebebiyle adet olmak için uzun zaman diana, yasmin, tarlusal kullandım rahat 3-4 sene yani. Bende herhangi bi zarar yada kilo alma vs yapmadı eğer bundan korkuyorsanız
Babybimmm seyma0661 ben hiç kullanmadım şükür yani bekarken filan . Korkum şu yönde sonradan çocuk olmazmış filan
seyma0661 Babybimmm hayır ya ilaç içmesine rağmen hamile kalanlar var 😂 bende o kadar yıl kullanıp bıraktım hamile kaldım 1 yıl içinde . Ama benim pcos olduğu için çatlamaya denk getiremedim muhtemelen
Aylaa123 Babybimmm kistim olduğu için yaklasık 14 yasından beri yasmin doğum kontrol hapını kullandım 30 yasındayım yani dolu dolu 10 sene kullanmısımdır bırakınca 2. Ayda hamile kaldım doğum kontrol hapları sadece korunmal için değil adet düzensizliğini önlemek hormonları düzene koymak içinde kullanılıyor cocuk olmaz diye kim söylüyor herşeyi hapa bağlamamak gerek
seyma0661 Babybimmm benim bildiğim kadarıyla kilo yapıyor vs diyolar ama bence onlar yedikleri için aldı kiloyu sonra da ilaca suç attı 😂
mucizegebee @Babybimmm bitkisel içerikli değil emzirme döneminde her doğum kontrol hapı kullanılmıyor malum, doktorlar genelde bunu veriyorlar çevremde kullananlardan biliyorum
mucizegebee @Babybimmm doğum kontrol hapı bende uzun süre kullandım 4 kere hapı bırakır bırakmaz hamile kaldım bu arada
Babybimmm Aylaa123 tabiki hapa bağlı değil her şey . İşte eşim de nerden duymuşsa korkuyor kullanırsam çocuk olmaz diye . Bir de sizde kilo vs başka bir sıkıntı yarattı mı