Merve__26 Selam kızlar,bugüne kadar göbeğim günden güne az da olsa büyüme vardı. Bugün farkettim göbeğim inmiş hamile değil gibiyim ? Normal mi ?
deniz_95 Merve__26 kız bebeğe bişe olmuş olsa düşerdi zaten kendi kendine nasıl yok olsun. Hazımsızlığın gitmiştir
Mftt Merve__26 bende 18+5 haftalığım sürekli öyleyim birgün göbeğim bir gün yok normaldir o şişkinliktir oluyor allahın izniyle bişey yoktur
Ferdadmr Benim de 18+3 bende seninle aynı durumdaydım ama şöyle bişey var benim gazım mide şişkinliğim olduğunda karnım baya çıkıyor veya tuvalet ihtiyacında ama bu sıkıntılar gittiğinde daha bı küçülme oluyor büyük ihtimalle sizin de ondandır